Rezerwacja noclegów:
Dokonać rezerwacji można drogą elektroniczną – hom@hompuck.org oraz telefonicznie 502 674 698 lub 58 673 21 50.
W celu dokonania rezerwacji należy w wiadomości podać następujące dane:
1. Imię i nazwisko,
2. Termin przyjazdu, oraz liczbę noclegów
3. Rodzaj pokoju,
4. Liczbę miejsc / liczbę osób,
5. Ewentualne zapotrzebowanie na wyżywienie,
6. Nr kontaktowy do osoby odpowiedzialnej za rezerwację.
W celu dokonania i potwierdzenia rezerwacji Dom Żeglarza wymaga wpłaty zadatku wynoszącego 30% wartości całego zamówienia, płatne na konto nr 11 1240 5400 1111 0010 6457 8713 Wpłatę należy dokonać najpóźniej w ciągu 7 dni od dokonania wstępnej rezerwacji, jednak nie później niż 48 godzin przed planowanym przyjazdem. Brak odnotowania wpłaty może spowodować anulację złożonego zamówienia. Zadatek jest formą potwierdzenia rezerwacji i nie podlega zwrotowi.
ANULACJE LUB ZMIANĘ REZERWACJI (nie dotyczy rezerwacji grupowych) można przeprowadzić najpóźniej na 48 godzin przed planowanym przyjazdem i muszą zostać potwierdzone przez recepcję odpowiednim mailem.
OFERTY DLA GRUP przygotowywane są indywidualnie po otrzymaniu zamówienia w formie mailowej.
Aby USUNĄĆ lub ZMIENIĆ SWOJĄ REZERWACJĘ prosimy o przesłanie maila pod adres: hom@hompuck.org. W mailu prosimy o podanie imienia i nazwiska, którymi posłużono się przy dokonywaniu rezerwacji, datę przyjazdu i ilość nocy, a następnie o przedstawienie zmian, które mają zostać wprowadzone.
Procedury dotyczące grupowych rezerwacji / anulacji / zmiany zamówienia, ustalane są indywidualnie z każdą grupą (min. na 14 dni przed planowanym przyjazdem – max na 30 dni – w zależności od sezonu).
W przypadku jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości w trakcie dokonywania i opłacania rezerwacji w naszym obiekcie, prosimy o kontakt z recepcją pod nr telefonu +48 58 673 21 50 lub 502 674 698.